martes, agosto 08, 2006











Fotos tomadas desde Palacios de Compludo.

(Día 25 Julio de 2006)
Parte de la zona afectada donde se piensa instalas aerogeneradores.
(Zona: Valle de Compludo)

5 comentarios:

Anónimo dijo...

CONCENTRAÇOM “LUMES NUNCA MAIS” EM PONFERRADA
Sexta-feira, 11 de Agosto, a partir das 20’30h. na praça do Concelho, Ponferrada.
Um grupo de pessoas, conscientes da crítica e grave situaçom que estamos a viver na Comunidde Autónoma Galega e no Berzo pola grande quantidade de lumes, sem precedentes pola sua virulência e proliferaçom, que se estám a produzir este verao, decidimos recolher e somarmo-nos à iniciativa que em várias cidades galegas está já em marcha (onte, quarta-feira, houvo concentraçons em Vigo, Compostela, Coruna e outras cidades e aldeias), e convocamos umha concentraçom URGENTE de protesto contra os lumes, a suas causas e responsáveis e contra a ineptitude, falta de previssom e irresponsabilidade das diversas administraçons (estatais, autonómicas, provinciais, locais), que nom tomam cartas no asunto com a seriedade que deveriam. Somos conscientes de que umha emaranhada rede de intereses urbanísticos, madereiros, políticos e de todo tipo se encontram por tras da actual campanha de lumes, que nom pode ser caracterizada mais que de terrorismo socio-ambiental.
A passividade e falta de previssom institucional som responsáveis dumha grande parte desta crise ecológica que estamos a sofrer. Os sectores populares, a cidadania, as/os jovens, devemos sair à rua para reclamar JÁ mudanças claras e radicais na política ambiental, florestal e urbanística. A passividade durante os 12 messes do ano, e especialmente durante o inverno, que é quando se debe fazer a política de prevençom e limpeça e tratamento adequado dos montes, nom pode ficar sem crítica. HÁ RESPONSAVEIS E DEVEM ASOMIR AS SUAS RESPONSABILIDADES.

POR TODO ISTO, CHAMAMOS A PARTICIPAR, NA SEXTA-FEIRA DIA 11 DE AGOSTO, A PARTIR DAS 20’30H. NA PRAÇA DO CONCELHO DE PONFERRADA, EM UNHA CONCENTRAÇOM URGENTE DE PROTESTO BAIXO A LEGENDA“LUME NUNCA MAIS”.

NOTA: Dado O carácter urgente com o que se convoca o acto, solicitamos a maior difussom possível a esta informaçom.



Muito obrigados/as por difundir esta convocatória




CONCENTRACIÓN “LUMES NUNCA MAIS” EN PONFERRADA
Viernes, 11 de Agosto, a partir de las 20’30h. en la plaza del Ayuntamiento, Ponferrada.
Un grupo de personas, conscientes de la crítica y grave situación que estamos a vivir en la Comunidad Autónoma Gallega y en el Bierzo por la gran cantidad de fuegos, sin precedentes por su virulencia y proliferación, que se están produciendo este verano, decidimos recoger y sumarnos a la iniciativa que en várias ciudades gallegas ya está en marcha (ayer, miércoles, hubo concentraciones y manifestaciones en Vigo, Compostela, Corunha y otras ciudades y aldeas), y convocamos una concentración URGENTE de protesta contra los fuegos, sus causas y responsables, y contra la ineptitud, falta de previsión e irresponsabilidade de las diversas administraciones (estatales, autonómicas, provinciales, locales…), que no toman cartas en el asunto con la seriedad que deberian. Somos conscientes de que una enmarañada red de intereses urbanísticos, madereros, políticos y de todo tipo se encuentra por detrás de la actual campaña de fuegos, que no puede ser caracterizada más que de terrorismo socio-ambiental.
La pasividad y falta de previsión institucional son responsables de una gran parte desta crisis ecológica que estamos sufriendo. Los sectores populares, la ciudadania, los jovenes, debemos salir a la calle a reclamar YA cambios claros y radicales en la política ambiental, forestal y urbanística. La pasividad durante los 12 meses del año, y especialmente durante el invierno, que es cuando se debe hacer la política de prevención y la limpieza y tratamiento adecuado de los montes, no puede quedar sin crítica. HAY RESPONSABLES, Y DEBEN ASUMIR SUS RESPONSABILIDADES.
POR TODO ESTO, LLAMAMOS A PARTICIPAR, EL VIERNES DIA 11 DE AGOSTO, A PARTIR DE LAS 20’30H. EN LA PLAZA DEL AYUNTAMIENTO DE PONFERRADA, EN UNA CONCENTRACIÓN URGENTE DE PROTESTA BAJO EL LEMA “LUME NUNCA MAIS”.

NOTA: Dado el carácter urgente con el que se convoca el acto, solicitamos la mayor difusión posible a esta información.


Muchas gracias por difundir esta convocatoria

Anónimo dijo...

Por fin una iniciativa importante! Debemos asistir. Debemos estar todos.

your dijo...

phentermine nice :)

your dijo...

earn money - tramadol cool blog :)

Sandra White dijo...

phentermine - health insurance - debt consolidation - home equity loans Nice comment.. I ll come back for sure :]